7 Φεβρουαρίου 2018

Παιδεία και ηρωισμός...Δημήτρης Νανόπουλος..


Παιδεία και ηρωισμός.. 
«Πέρα από την εγκύκλεια παιδεία, 
πιο σημαντική είναι η ευρύτερη καλλιέργεια 
και κουλτούρα κάθε ανθρώπου. 
Τα πτυχία και τα μεταπτυχιακά 
δεν σου εξασφαλίζουν ότι έχεις παιδεία. 
Η παιδεία ξεκινά μέσα από την οικογένεια, 
από τα ‘μαθήματα’ που θα πάρει το παιδί πρακτικά, 
δια της μίμησης και του παραδείγματος,
 από τη μητέρα του και τον πατέρα του,
 και μετά έρχεται το σχολείο. 
Αυτά που υποφέρει σήμερα η Ελλάδα 
είναι αποτέλεσμα ελλειμματικής παιδείας, 
σε όλα τα επίπεδα»...(..)....
Το ότι ζούμε μας καθιστά όλους μικρούς ήρωες.
 Ο καθένας στον χώρο και στον χρόνο του 
και ανάλογα με τις δυνατότητές του 
κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί. 
Όμως, η έννοια του ήρωα 
είναι συνυφασμένη με κείνη της ήττας. 
Συχνά, πρέπει να ηττηθεί κάποιος 
για να φανεί το μεγαλείο του,
 η ηρωική του διάσταση».

 Δρ. Δημήτρης Νανόπουλος

.......................................................................................................................................................................
Νέα Γενιά: «Πρέπει να στηριζόμαστε στους νέους. 
Η νέα γενιά, εξ ορισμού, έχει υποχρέωση 
να αντιμετωπίζει τα πράγματα και ναι, να τα αλλάζει.
 Λέμε συχνά ότι παραδίδουμε στους νέους
 έναν κατεστραμμένο κόσμο, αλλά μήπως 
και εμείς στα μέσα του περασμένου αιώνα τι βρήκαμε;
 Δεν είχαμε να φάμε, τρώγαμε ψωμί με αλάτι, αλλά πολεμήσαμε.
 Πρέπει να πολεμήσουν και οι σημερινοί νέοι 
για τη ζωή που θέλουν να έχουν. 
Ας δουν το κινέζικο ιδεόγραμμα της κρίσης, 
το οποίο σημαίνει ταυτόχρονα και ευκαιρία.
 Να κάνουν αυτή την κρίση μια μεγάλη ευκαιρία».
.................................................................................................

Ο διακεκριμένος καθηγητής φυσικής υψηλών ενεργειών
 και Πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών Δρ. Δημήτρης Νανόπουλος,
 σε μια συνέντευξη-μάθημα ζωής, δηλώνει πως του αρέσει να απολαμβάνει
 «τη ζωή, τον έρωτα, την τέχνη», προτρέπει τους νέους
 «να πολεμήσουν για τη ζωή που θέλουν να έχουν»  
Σήμερα, μπορείτε να τον παρακολουθήσετε στην ομιλία του στο Εθνικό Θέατρο
 «Ελπίζοντας στην αβεβαιότητα -Η παράλληλη ανατροπή στη φυσική, 
στις τέχνες και στο θέατρο».
(αποσπάσματα)
.............................................................................................................................................................

Σαν τα λούλουδα της άνοιξης ανθούν..
με την αγάπη μας καλλιεργούνε το λιβάδι της ψυχής τους...
Παιδιά..παιδεία ..μόρφωση..μια λέξη ακριβή...
Τραγουδείστε στις ψυχές των παιδιών...
για να γίνουν όμορφοι...
αληθινοί..σκεπτόμενοι πολίτες...
η φίλη σας Σοφία........................


Αντίο χώρα μου
Εγκατέλειψα τη χώρα μου,εγκαταλείπω το σπίτι μου
τη ζωή μου,η λυπητερη ζωή μου σέρνεται χωρίς λόγο
εγκατέλειψα τον ήλιο μου,εγκατέλειψα τη μπλε μου θάλασσα
οι αναμνήσεις τους αφυπνίζονται,και μετα το αντίο μου
ήλιε,ήλιε της χώρας μου χαμένε
η πόλη άσπρη που αγαπώ,οι κοπέλες που γνώρισα άλλοτε
εγκατέλειψα μια φίλη,που ακόμα βλέπω τα μάτια της
τα μάτια της βρεγμένα πολύ,πληθώρα αντίων
εγώ ξανά βλέπω το χαμόγελό σου,τόσο κοντά στο πρόσωπό μου
έλαμπε τα βράδια στο χωριό μου
αλλα΄στην άκρη του πλοίου,το οποίο με απομακρύνει από την αποβάθρα
μια αλυσίδα μέσα στο νερό χτύπησε σαν ένα μαστίγιο
για πολλή ώρα κοίταζα τα μπλε της διαπεραστικά μάτια
η θάλασσα έχει πνιγεί στην πλημμύρα της νοσταλγίας.

μετάφραση : nikos Davios...
...................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου