17 Δεκεμβρίου 2017

♫♫♫ μια μελωδία....

♫♫♫  μια μελωδία....

Εκεί.. στην ώρα που ο αυγερινός στα σύννεφα κοιμάται..
ένα ψυχοπούλι έρχεται και μου χτυπάει το τζάμι...
ξύπνα μου λέει μη θλίβεσαι..
γιατί είσαι ακόμα ζωντανή..κι η αγάπη σε θυμάται..
παλιός μου γνώριμος..ο ήχος ο ζεστός..
στο τζάμι της ψυχής μου...
τα παγωμένα εκείνα πρωινά..την κάμαρα ζεσταίνει..
μια μελωδία πάντοτε..σαν έρχεσαι σιμά μου..
κάθε που η σκέψη μου..σε σένα πεταρίζει..
κι αν οι ψυχές μας λέν' πως  αφουγκράζονται..
μπακίρια οι λέξεις οι μετύστερες..
μετά από σε..σκουριάζουν...

''μια μελωδία'' - Σοφία Θεοδοσιάδη
░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ 


...................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου