12 Δεκεμβρίου 2017

''καλό ταξίδι μανούλα''........................




Πάντα εκρύωνες μανούλα μου γλυκειά..
μα εδιάλεξες Δεκέμβρη παγωμένο για να φύγεις..
πως γίνεται αγάπη μου γλυκειά..
πως γίνεται κάθε Δεκέμβρη να πονάω ?
Είχα ένα Δεκέμβρη μου λυπητερό..μα τώρα γίναν δύο..
Σήμερα σε αποχαιρέτησα..εζέστανα το παγωμένο σου το μέτωπο..φιλιά πολλά σου εδωσα παντού..
 για να σε στείλω με τη ζεστασιά..
φοβόσουν το σκοτάδι...
απόψε όμορφο ..γλυκό κι αδύναμο..
στου χρόνου τη φθορά κορίτσι μου..
θα 'χεις τη σκέψη μου για συντροφιά..
στην κλίνη την αιώνια..τη μοναχική..
που ο καθένας το αναπόφευκτον..καλείται να γευτεί..
Να δώσεις χαιρετίσματα και στο μπαμπά..
κι ένα γλυκό φιλί...
Καλό ταξίδι μανούλα !!!!

η κόρη σου..η Σοφία σου ....12/12/2017
............................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου