16 Νοεμβρίου 2017

''κιτρινισμένες μνήμες μου''- της Σοφίας Θεοδοσιάδη..


έργο του ιδεαλιστή εικαστικού : Δημήτρη Κατσικογιάννη
Κάπου εκεί έξω ψάχνω να με βρω..να με αναγνωρίσω..
 ν' ακούσω τη φωνή των νιάτων μου..να ξαναβαπτιστώ..
μιας επετείου..μιας εξέγερσης..μιας ουτοπίας ορφανής..
το χαμογέλιο της το ψεύτικο..να το αγκαλιάσω απ' την αρχή..
ανάγκη μου εσωτερική..ν' ανέβω πάνω απ' τα χαλάσματα..
που δεν αναστηλώθηκαν γερά..σαθρά ξανά και τα θεμέλια..
γκρεμίστηκαν στου χρόνου τις ρωγμές..
κι ένας αγώνας του ξεσηκωμού εκείνης της γενιάς..
χάσκει μες στις λακούβες του χωρόχρονου..
που γρήγορα λασπώνει τες και θάβει τις φωνές..
κιτρινισμένες πια οι μνήμες μου..
είναι πολλά τα χρόνια..πάει καιρός..λουφάξανε..
μορφή θαμπή..μέσα σε μια φωτογραφία της στιγμής..
ονείρων..ουτοπίας και κραυγών..αναζητώ ακόμα... 

''κιτρινισμένες μνήμες μου'' -  Σοφία Θεοδοσιάδη. 

( ήταν 17 Νοέμβρη 1973)
 ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░░ ░ ░ ░ ░

έργο του ιδεαλιστή εικαστικού: Δημήτρη Κατσικογιάννη : Πολυτεχνείο





Τραβήξανε ψηλά πολύ ψηλά
Δύσκολο και να χαμηλώσουνε
Δύσκολο και να πουν το μπόι τους
Μέσα στ’ αλώνια που δειπνήσαν
μια βραδιά τα παλληκάρια
Μένουνε τα λιοκούκουτσα
και το αίμα το ξερό του φεγγαριού
Κι ο δεκαπεντασύλλαβος απ’ τ’ άρματά τους.
Μένουν τα κυπαρίσσια μένουν τα κυπαρίσσια
μένουν τα κυπαρίσσια κι ο δαφνώνας 


  Γ. ΡΙΤΣΟΣ 
 ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░░ ░ ░ ░ ░


......................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου