3 Νοεμβρίου 2017

'' πληγές πως κλείεις ερωτευμένων '' - της Σοφίας Θεοδοσιάδη.



Τραγούδι εγίνηκες σε χώρες μακρινές..
 στιχάκια..μαντινάδες σου χαρίστηκαν..
τη μυρωδιά σου επαινέψανε τη δυνατή..
είπαν πως είναι βάλσαμο το λάδι σου..
πως κλείει ''πληγές'' ερωτευμένων..
μου χάρισαν στις αγορές και στα παζάρια
 σαν ετόλμησα..εκείνα της αγάπης να ψωνίσω..
 από το ακριβό σου άρωμα..σε μπουκαλάκι ακριβό..
αιθέριο το έλαιον..ψυχές αρωματίζει..
αέναη η μυρουδιά..αιωρείται στους αιθέρες.
ανύποπτα..θροϊζοντας..άνοιγε τα ερμάρια..
εκείνα της ψυχής μου..
σκαρφάλωσα στους τοίχους σου..να φτάσω το φεγγάρι..
με πότισε το άρωμα..το δέρμα μου εμυρώθη..
της μνήμης μου τα βράδια τα ατελέσφορα..
εράντιζες..μη σέπονται..της μνήμης οι καρποί..
λένε τις νύχτες το δικό σου άρωμα..με μάγια υπνωτίζει ..
 σκορπάει λόγια ερωτικά..
αγγελικές που μοιάζουνε..ουράνιες μελωδίες..
Αχ..γιασεμί μου όσοι σε μύρισαν..
ακούμπησαν στις πόρτες σου..
μαγεύτηκαν..κοιμήθηκαν στους ουρανούς..
στις αγκαλιές δε χώραγαν τις γήινες τα βράδια..

 Σοφία Θεοδοσιάδη.. 




 ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░░ ░ ░░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░░ ░ ░ ░ ░ ░ ░ ░

Ευχαριστώ από καρδιάς Αθηνά !!!!!!!!!!!!!!! 
Υπέροχο βίντεο..υπέροχοι στίχοι ποιητών !!!!
Μουσική ουράνια...Χατζιδάκις ..από τη Μελισσάνθη !!!
σταλάγματα ψυχής..συναισθημάτων!!! 
η φίλη σας Σοφία....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου