21 Σεπτεμβρίου 2016

Πάλι κι απόψε στάθηκε απέναντί μου το φεγγάρι..- της Σοφίας Θεοδοσιάδη.


Πάλι κι απόψε στάθηκε απέναντί μου το φεγγάρι..Είναι σχεδόν μισό..δεν έχει πανσέληνο απόψε..μα έχει καθαρό ουρανό και φέγγει ξάστερα..γαλήνια.. πάνω στις κορυφές του Αη- Γιώργη..
Θαρρώ πως μου χαμογελά...και παίρνω δύναμη και νιώθω δυνατή..Τις σκέψεις μου επικροτεί..δε με αφήνει πάλι να μελαγχολήσω..μοιράζεται απόψε το φορτίο μου ..της ανακάλυψης..του φανερώματος της προδοσίας των ανθρώπων.. Πόσο λειψοί μοιάζουν απόψε οι άνθρωποι..πόσα κομμάτια τους δεν τα αναγνωρίζω... πόσο λίγο είναι το φως που δέχονται..υποκρισίας απαύγασμα το φως του πάλι απόψε μου μηνάει....Μα εγώ θα ψάξω το άλλο του μισό..γιατί αυτό εμέ με συμπληρώνει...Το ξέρω πια τώρα καλά..πως αν του γυρίσω την πλάτη θα θαμπώσω..

Δε με αφήνει να το αποχωριστώ..και μένω στο παράθυρο να το κοιτώ..μη τύχει και η σκέψη μου θαμπώσει..Είναι βαρύ αποβραδίς να κατεβαίνεις μαζεμένα τα σκαλιά...Σκοντάφτεις..σε τυλίγει η σκοτεινιά..αν από το φέγγος του απομακρυνθείς..Πόσο μου μοιάζει απόψε το φεγγάρι !!!
Λες και του κόψανε επίτηδες το φέγγος του και έμεινε μισό..λες και το ξεγελάσανε οι ουρανοί και τα αστέρια..όχι δε θέλω να το αποχωριστώ...Θα το αφήσω και απόψε ανοιχτό ολονυχτίς..εκείνο το παραθυρόφυλλο ..να' ρχεται μέσα ολάκερο κι ας μοιάζει και  μισό..να τρυπώνει..να μ' αγκαλιάζει με τις αχτίνες του.. να μου φωτίζει το μέτωπο...κι ας κλείνουνε τα βλέφαρα..είναι ο σύντροφος του καθενός μας το φεγγάρι.. που νοιάζεται για σε..ποτέ το φέγγος του δε σε εγκαταλείπει..

Σοφία Θεοδοσιάδη
..............................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου