3 Ιουνίου 2016

Ευχαριστώ... : Paulo Coelho.


Ευχαριστώ όλους εκείνους που γελούν με τα όνειρά μου..  
Eμπνέουν τη φαντασία μου.
  ~~~
Ευχαριστώ όλους όσους με γεμίζουν ψέματα..  
Μου δίνουν τη δύναμη της αλήθειας.
  ~~~
  Ευχαριστώ όλους εκείνους που δεν έχουν πιστέψει σε μένα..  
Μου έμαθαν πως μετακινούνται τα βουνά.
  ~~~
  Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με πολεμούν..  
Προκαλούν το θάρρος μου.
  ~~~
Ευχαριστώ όλους εκείνους που ήθελαν να μου επιβάλουν περιορισμούς..  
Μου δίδαξαν την αξία της ελευθερίας.
  ~~~
  Ευχαριστώ όλους όσους μου έχουν προκαλέσει σύγχυση..
Έχει γίνει σαφής η θέση μου.

  ~~~
  Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν εγκαταλείψει..  
Μου έδωσαν χώρο για να δημιουργήσω.
  ~~~  
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν προδώσει, όσους καταχράστηκαν τα αισθήματα μου..  
Μου επέτρεψαν να είμαι προσεκτικός.
  ~~~
  Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν βλάψει..  
Με έμαθαν να αναπτύσσομαι μέσα από τον πόνο.
~~~
Ευχαριστώ όλους εκείνους που διαταράσσουν την ηρεμία μου, δημιουργώντας μου προβληματα…  
Μου έδωσαν δύναμη να τα αντιμετωπίζω.
  ~~~  
Ευχαριστώ όλους εκείνους που με έριξαν στο έδαφος..  
Μου έδωσαν την ευκαιρία και τη δύναμη να μάθω να σηκώνομαι.
~~~
  Ευχαριστώ όλους εκείνους που έχουν κερδίσει εις βάρος μου..  
Μου έδειξαν ότι όλοι είναι σε θέση να χάσουν.

~~~  
Το πιο σημαντικό…  
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με αγαπούν όσο κι εγώ.
~~~
Σας ευχαριστώ.
 
Paulo Coelho – Εγχειρίδιο του Πολεμιστή του Φωτός
............................................................................................................ 

 Ο Πάουλο Κοέλο είναι ένας άνθρωπος που πρέπει να τα πηγαίνει πολύ καλά με τον εαυτό του. Γεννημένος πριν από 51 χρόνια στο Ρίο ντε Τζανέιρο, ταξίδεψε για πολλά χρόνια ανά τον κόσμο, έγραψε θεατρικά έργα και στίχους για τραγούδια, έγινε εκδότης περιοδικού και διευθυντής δισκογραφικής εταιρείας και, στα τέλη της δεκαετίας του 80, στρέφεται ψυχή τε και σώματι προς τον χριστιανισμό και προς την πνευματική του διάσταση για να αποφασίσει να γίνει, έπειτα από αυτή την τεσσαρακονταετή οδύσσεια, συγγραφέας.

«Το Εγχειρίδιο του Πολεμιστή του Φωτός», το έκτο βιβλίο του Πάουλο Κοέλο, είναι μια συλλογή από 132 σύντομες βινιέτες-επιφυλλίδες της μιας σελίδας, όπως δημοσιεύθηκαν σε εφημερίδες της πατρίδας του, της Βραζιλίας, και άλλων χωρών, από το 1993 ως το 1996. Πρόκειται για τις αφηγήσεις ενός ανθρώπου που βλέπει τον κόσμο με ηρεμία και χωρίς πίκρα, μέσα από τη φαντασία του, και που περιέχουν διδαχές και κατηχήσεις που αποδέχονται το θαύμα της ζωής, ανοίγοντας την καρδιά τους στο Σύμπαν.

............................................................................................................





 Το εγχειρίδιο του πολεμιστή του φωτός Συγγραφέας: 
Πάουλο Κοέλο.

Αν η φασαρία του κόσμου πνίγει την εσωτερική μας φωνή, αυτό σημαίνει πως έφτασε η στιγμή της μάχης: πρέπει να ξυπνήσουμε τον πολεμιστή του φωτός που κοιμάται μέσα στον καθένα μας και να ξεκινήσουμε την πορεία σ ένα δρόμο διάσπαρτο με κολακείες και πειρασμούς, ένα μονοπάτι όπου το κάθε βήμα μπορεί να κρύβει τις παγίδες ενός ολόκληρου λαβύρινθου, μια διαδρομή όπου η νίκη έχει το ίδιο πρόσωπο με την ήττα. Ποιος, όμως, μπορεί να μας στηρίζει στις δύσκολες στιγμές; Ποιες λέξεις πρέπει ν ακούσουμε από τις μυριάδες που αντιλαλούν στ αφτιά μας; Μπορούμε στ αλήθεια να μοιραστούμε όνειρα και νοσταλγία με τους άλλους; Ο Πάουλο Κοέλο, δάσκαλος ζωής κι ελπίδας, μας παρουσιάζει ένα χάρτη για να φτάσουμε στο νησί όπου θησαυρός είναι η ευτυχία μας.
............................................................................................................
 



                               Δεν έκανα ταξίδια μακρινά 

..............................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου