5 Ιανουαρίου 2016

Ποιός τη ζωή μου ...ποιός την κυνηγά ?


Ποιός τη ζωή μου ...ποιός την κυνηγά ?
Σαν ψάρι μέχουν πιάσει μες στα δίχτυα....
Μάνος Ελευθερίου...λατρεμένη σκέψη...λατρεμένοι στίχοι...
Διαχρονικός....περιγραφή του παρελθόντος του παρόντος και του μέλλοντός μας....
Πως γίνεται πάντα τη ζωή των πολλών...τη ζωή των ανθρώπων που προσφέρουν...τη ζωή αυτών που έγραψαν ατέλειωτες εργατοώρες ...τη ζωή των προσφερόντων καλοσύνη ,συναίσθημα και αγάπη...πως γίνεται πάντα η ζωή αυτών να βρίσκεται στο στόχαστρο...
Ποιός αλήθεια ποιός επιτρέπει...ποιός επαναπαύεται στη δική του καλοπέραση...στον άπλετο εγω'ι'σμό του εαυτού του...του καλοπερασάκια εαυτού του...και σπέρνει θύελλες χρόνια τώρα γύρω.
Δεν μου αρέσουν οι '''φιλοσοφίες'''της οκάς...και τα δυσνόητα στιχάκια...
Σημαντικά είναι αυτά τα απλά που στις καρδιές μιλούνε....
Τραγούδια γράφτηκαν και γράφονται καθημερινά...για μεγάλες αγάπες..για  προδοσίες,για απάτες ,για προσμονές.και για όνειρα κι ελπίδες που δεν σβήνουν...
Είμαι όμως κάποια στιχάκια, τόσο δα μικρά..που κόσμους σείουν και τις συνειδήσεις αφυπνίζουν...
Ποιός τη ζωή μας λοιπόν ...ποιός την κυβερνά ?
Εμείς ?
Να ένα στιχάκι τραγουδιού...να ένα ερώτημα που απλό κι αν μοιάζει στην αρχή...βαθύ πηγάδι σκέψης είναι....
Σοφία Θεοδοσιάδη.
.................................................................................................................................................................
                                                                                   
                                                                                 
Ποιος τη ζωή μου, ποιος την κυνηγά
 να την ξεμοναχιάσει μες στη νύχτα;                  
ουρλιάζουν και σφυρίζουν φορτηγά
σαν ψάρι μ’ έχουν πιάσει μες στα δίχτυα

Για κάποιον μες στον κόσμο είν’ αργά
ποιος τη ζωή μου, ποιος την κυνηγά;

Ποιος τη ζωή μου, ποιος παραφυλά
στου κόσμου τα στενά ποιος σημαδεύει;
πού πήγε αυτός που ξέρει να μιλά
που ξέρει πιο πολύ και να πιστεύει;

Στίχοι:  
Μάνος Ελευθερίου
Μουσική:  
Μίκης Θεοδωράκης
                                                                            
                                                                                 


1.Μαρία Φαραντούρη.................... ...................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου