27 Δεκεμβρίου 2015

https://www.youtube.com/watch?v=ETeMa0k6TjA *ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΑΝ ΡΕΝΑ ΚΟΥΜΙΩΤΗ *


Αγαπιόμασταν, Χριστέ μου, αγαπιόμασταν,
τα ματόκλαδά μας λιώναν σαν κοιτιόμασταν.
Στ’ ακροδάχτυλα αγγιζόμαστε και τρέμαμε
και χαμήλωναν κοντά μας κι οι ουρανοί.
Και ποθούσα και ποθούσες να πεθαίναμε
τόσο νέοι, τόσο ωραίοι, τόσο αγνοί.

Αγαπιόμασταν, Χριστέ μου, αγαπιόμασταν,
και τα χείλη μας ματώναν σαν φιλιόμασταν.
Στις κρυφές γωνιές τον έρωτα μαθαίναμε
κι όσα ήτανε τα λάθη ήταν κι οι λυγμοί.
Τη στιγμή εκείνη, Θεέ μου, να πεθαίναμε,
τόσο νέοι, τόσο ωραίοι, τόσο αγνοί.

Στίχοι:
Σώτια Τσώτου
Μουσική:
Γιώργος Κριμιζάκης
 1.Ρένα Κουμιώτη
..................................................................................................................................
Τούτο το απόβραδο Της Κυριακής,γεμάτη από την αγάπη των ανθρώπων μας,των αγαπημένων μας, ας σιγοτραγουδήσουμε......
Αγαπιόμασταν Χριστέ μου, λέξη μαγική και ονειροπόλα....
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ Φίλοι μου αγαπημένοι.....
η φίλη σας Σοφία......

                                              Αγαπιόμασταν Χριστέ μου - Ρένα Κουμιώτη.
..................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου