18 Νοεμβρίου 2015

Οδύσσεια.....

Η δική μου Οδύσσεια δεν είναι με τριήρη στα νερά του Αιγαίου
είναι με αναπηρικό καροτσάκι απ' την σουίτα 35 στο φυσικοθεραπευτήριο
Εγώ δεν είμαι ο Οδυσσέας, μα ο Νικόλας.
Και αν με ρωτήσετε πολύφημοι..και πολυφήμες.πως με λένε
Δεν θα σας πω κανένας....Νικόλα θα σας πω με λένε..Νικόλα.
Η δική μου Πηνελόπη κάπου στην Αθήνα μένει
και υπομένει τους μνηστήρες....δεν θέλω στο κατάρτι να με δέσετε
τις υπομένω τις σειρήνες..μην σκιάζεσαι καλή μου γιατί έχει δύναμη η αύρα σου.
Εγώ δεν ψάχνω την Ιθακη...την Αναγνωστοπούλου ψάχνω
και μην φοβάστε το τόξο και τα βέλη μου..ένας κοντυλοφόρος είναι και η καρδιά μου.
Προσεύχομαι η αλήθεια είναι αυτή.. προσεύχομαι μα  ο Ιερόσυλος μήτε στον Δία..μήτε στον Χριστό.
Μα στον μοναδικό Θεό θαρρώ....στον Έρωτα..

nikos davios    17/11/2015

Προς Εμένα

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου